بهترین سرویس کاهش پینگ رایگان

سرویس کاهش پینگ چیست؟

سرویس کاهش پینگ (Ping Reduction Service) یک سرویس آنلاین است که به منظور کاهش تأخیر در ارتباطات طراحی شده است. پینگ به مدت زمانی اطلاق می‌شود که یک بسته داده از دستگاه شما به سرور مقصد رفته و پاسخ آن برگشته است. تأخیر کمتر به معنی تجربه کاربری بهتر و بدون لگ در بازی‌ها و سایر فعالیت‌های آنلاین است.
این سرویس‌ها معمولاً از سرورهای پراکسی استفاده می‌کنند که نزدیک به سرورهای بازی یا سرویس‌های مورد استفاده شما قرار دارند. این سرورها به عنوان واسطه‌ای بین شما و سرور مقصد عمل می‌کنند. این سرویس از مسیرهای بهینه‌تر و کوتاه‌تر برای انتقال داده‌ها استفاده می‌کند. این کار با دور زدن مسیرهای شلوغ یا ناکارآمد اینترنتی انجام می‌شود.
علاوه¬بر کاهش تاخیر اینترنت، برخی از این سرویس‌ها از تکنیک‌های فشرده‌سازی داده‌ها استفاده می‌کنند. این تکنیک حجم اطلاعات ارسالی و دریافتی کاهش یابد که به کاهش پینگ هم کمک می‌کند. حتی از الگوریتم‌هایی برای مدیریت بهتر ترافیک شبکه استفاده می‌کنند تا تأخیر به حداقل برسد. با اینحال میزان کاهش به شرایط شبکه و فاصله جغرافیایی شما با سرورهای مقصد بستگی دارد و همیشه تضمین نمی‌شود. حتی در برخی موارد، استفاده از سرورهای پراکسی ممکن است نگرانی‌های امنیتی ایجاد کند، بنابراین انتخاب یک سرویس معتبر و امن اهمیت دارد.
به طور کلی، این سرویسها می‌توانند برای انجام فعالیتهای اینترنتی حساس به زمان مناسب باشند. این سرویسها برای گیمرها و کاربرانی که نیاز به ارتباطات پایدار و سریع دارند، بسیار مفید است و تجربه آنلاین آن‌ها را بهبود میبخشند. در ادامه به معرفی برنامه¬های موثر و راهکارها میپردازیم.

برنامه کاهش پینگ رایگان

برنامه کاهش پینگ فری فایر و کالاف دیوتی

استفاده از این برنامه­ها مختص بازی خاصی نیست. شما میتوانید از برنامه ه­ای که برای فری فایر استفاده میکنید برای سایر بازیها هم بهره ببرید. اما آنچه مسلم است این برنامه­ها باید ویژگیهای مشخصی داشته باشند.

این سرویس ها باید با بازی و دستگاه شما سازگاری داشته باشند. همچنین دارای سرورهای بهینه باشند تا تمام بازیها را پوشش بدهند. علاوه ­بر آن از سیاستهای حریم خصوصی نیز پیروی کنند.

برنامه کاهش پینگ سیستک، افزون ­بر سازگاری با تمام بازیهای آنلاین خصوصا فری فایر و کالاف دیوتی، دارای سرورهای بهینه سازی شده است. این سرورها ظرفیت پشتیبانی از بازیها را بالا میبرند که به دلخواه شما نیز قابل تنظیم است. همچنین سرویس­های پشتیبانی فعال در سیستک، آماده حل مشکلات شما هستند. علاوه­ بر آن پشتیبانی از سیاستهای حریم خصوصی برای شما یک تجربه ایمن را رقم خواهد زد. لذت یک بازی سریع و امن، حاصل تلاش بی­وقفه تیم سیستک است.

کاهش پینگ چیست؟

vpn کاهش پینگ اندروید رایگان

افزون بر برنامه ها و سرویسها، تعدادی vpn رایگان نیز وجود دارد که به کم شدن پینگ کمک میکند. شما میتوانید از اپلیکیشن هایی مثل . Proton VPN hide.me. Windscribeو ZoogVPN استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید که استفاده از vpn کاهش پینگ اندروید رایگان میتواند مضراتی داشته باشد.

  1. سرعت پایین: سرورهای وی‌پی‌ان رایگان اغلب ترافیک زیادی دارند که می‌تواند باعث کاهش سرعت اتصال شما شود. این کاهش سرعت ممکن است تأثیر معکوس بر پینگ شما داشته باشد.
  2. عدم پایداری: این وی‌پی‌ان‌ها معمولاً دارای سرورهای ناپایدار و قطع و وصل‌های مکرر هستند که می‌تواند منجر به قطع ارتباط شما با سرور بازی و ایجاد تأخیر بیشتر شود.
  3. امنیت ضعیف: وی‌پی‌ان‌های رایگان اغلب پروتکل‌های امنیتی قوی ندارند و ممکن است داده‌های شما را به درستی رمزنگاری نکنند. این می‌تواند به سرقت اطلاعات شما منجر شود. وی‌پی‌ان‌های رایگان ممکن است داده‌های شما را جمع‌آوری و به فروش برسانند، زیرا این سرویس‌ها اغلب برای کسب درآمد از روش‌های دیگر استفاده می‌شوند.
  4. حجم محدود: برخی از وی‌پی‌ان‌های رایگان محدودیت حجمی دارند که پس از رسیدن به آن، سرعت اتصال شما به شدت کاهش می‌یابد یا دسترسی شما قطع می‌شود.
  5. محدودیت سرور: تعداد سرورهای موجود در وی‌پی‌ان‌های رایگان بسیار کمتر از نسخه‌های پولی است و ممکن است نتوانید سروری را پیدا کنید که به منطقه مورد نظر شما نزدیک باشد.

استفاده از وی‌پی‌ان‌های اشتراکی معمولاً به دلیل ارائه سرویس‌های بهتر، پایدارتر و امن‌تر توصیه می‌شود. پیشنهاد ما به شما استفاده از وی پی ان های اختصاصی سیستک است. این وی پی ان علاوه بر سرعت بالا و اتصال پایدار، از امنیت بالایی برخوردار است. همچنین محدودیت حجم با سرور ندارد تا برای همه فعالیتهای آنلاین حساس به زمان خصوصا بازیها قابل استفاده باشد.

بهترین کد dns برای کاهش پینگ پابجی موبایل

کد DNS یا همان exDNS (Domain Name System) سیستمی است که نام‌های دامنه را به آدرس‌های IP تبدیل می‌کند و این عمل باعث میشود مرورگرهای وب بتوانند به سرورهای مورد نظر متصل شوند. این کدها به صورت پنهان عمل می‌کنند و کاربر نیازی به دانستن جزئیات آنها ندارد اما برای عملکرد صحیح اینترنت حیاتی هستند. همچنین به شبکه¬های بزرگتر اجازه میدهند تا به طور کارآمد چندین درخواست را پذیرش کنند. در بازی‌هایی مانند PUBG Mobile، استفاده از یک سرویس DNS سریع و پایدار می‌تواند تأثیر مثبتی داشته باشد. زیرا با استفاده از سرورهای مختلف درخواستها سریع¬تر پذیرش میشوند. همچنین توریع بار ترافیک بین در ادامه، چند گزینه از بهترین کدهای DNS به همراه توضیحاتی درباره نحوه تغییر DNS در دستگاه‌های مختلف آورده شده است:

. Google Public DNS
آدرس‌های IPv4
– اولیه: 8.8.8.8
– ثانویه: 8.8.4.4
آدرس‌های IPv6
– اولیه: 2001:4860:4860::8888
– ثانویه: 2001:4860:4860::8844

Cloudflare DNS
آدرس‌های IPv4
– اولیه: 1.1.1.1
– ثانویه: 1.0.0.1
آدرس‌های IPv6
– اولیه: 2606:4700:4700::1111
– ثانویه: 2606:4700:4700::1001
. OpenDNS
آدرس‌های IPv4
– اولیه: 208.67.222.222
– ثانویه: 208.67.220.220
آدرس‌های IPv6
– اولیه: 2620:119:35::35
– ثانویه: 2620:119:53::53
استفاده از یک DNS سریع و پایدار می‌تواند به کاهش زمان پاسخ‌دهی سرور کمک کند، اما بهبود پینگ به عوامل دیگری مانند نزدیکی به سرور بازی، پهنای باند اینترنت، و کیفیت اتصال نیز بستگی دارد. ممکن است نیاز باشد چندین سرویس DNS مختلف را امتحان کنید تا بهترین عملکرد را پیدا کنید.

کلام آخر

استفاده از وی پی ان یا کد dns برای کاهش پینگ میتواند سرعت انجام کارها و هیجان بازیها را افزایش بدهد. اما عدم انتخاب سرویس مناسب یا استفاده از وی پی ان های نامطمئن میتواند مشکل را دوچندان کند. استفاده از سرویسهای کاهش پینگ سیستک میتواند راه مطمئن تر و مقرون به صرفه تری باشد. به خاطر داشته باشید انتخاب هر یک از این سرویس ها به نوع کاربری و انتظارات شما بستگی دارد.